Canon eMaintenance
Canon eMaintenance — це система, що забезпечує превентивний моніторинг неполадок (до їх настання) і контроль наявності витратних матеріалів. Встановлюється в у вигляді офіційного програмне забезпечення для друкарського устаткування Canon.
При виникненні будь-яких ситуацій, що спричиняють за собою простої устаткування (неполадки, закінчення ресурсу запчастин і навіть при швидкому закінченні тонеру), пристрій посилає повідомлення в сервісний центр, по якому можливо відразу ж провести дистанційну діагностику.
Передача даних здійснюється через зашифрований сервер Canon, при цьому на сервер відсилається лише строго технічна інформація з датчиків пристроїв, що гарантує конфіденційність і безпеку даних клієнта.
Особливості системи eMaintenance
- Система призначена для багатофункціональних пристроїв Canon
- Автоматизація звільняє від необхідності зняття свідчень з лічильника
- Дозволяє економити час за рахунок дистанційної діагностики
- Автоматизація замовлення витратних матеріалів, що забезпечує безперервну роботу пристрою
- Використання профілів пристрою для визначення місць розгортання
Ключові переваги системи eMaintenance
- Неполадки можуть бути усунені до моменту їх появи у разі, коли ресурс якого-небудь вузла добігає кінця, система відправляє у сервісний центр попередження (наприклад, «залишковий ресурс фьюзеру — 5000 відбитків»). Замість звичайної схеми «з’явилися смуги на відбитках > дзвінок в сервіс > виїзд інженера на діагностику > виявлення несправного фьюзеру > замовлення фьюзеру в Canon > повторний виїзд інженера на заміну фьюзеру» (у результаті устаткування простоює 5–7 днів), інженер приїжджає до виходу фьюзеру з ладу — устаткування простоює всього 2 години. Це не лише економить час, але і збільшує експлуатаційний ресурс пристрою в цілому, оскільки несправно працюючі вузли можуть негативно впливати на роботу справних вузлів, як це часто буває за відсутності сервісного обслуговування.
- До 90% неполадок обладнання можуть бути діагностовано без виїзду інженеру
Економія на виїзді інженера на діагностику як в грошах (виїзд інженера часто не безкоштовний навіть в гарантійний період), так і в часі (виїзд інженера може займати до 3 днів і більше). - Інженер виїжджає на ремонт вже з необхідними запчастинами
Якщо ремонт все-таки необхідний, інженер точно знає які запчастини потрібно узяти. - Оптимізація складських витрат
Система своєчасно оповістить, якщо якийсь з тонерів добігає кінця — що виключає ситуації «раптово кінчився тонер, а потрібно багато друкувати», при цьому також немає необхідності купувати на склад велику кількість витратних матеріалів «про запас» — купуйте лише те, що потрібне, і коли потрібно.
Які пристрої можна підключити до Canon eMaintenance?
До eMaintenance можна підключити більшість лазерних принтерів и БФП Canon, а також струменевих плотерів Canon. Найпростіше це зробити при покупці нового пристрою (в процесі його інсталяції), але також можливо підключити і раніше куплений пристрій. Все, що Вам потрібно зробити для цього — замовити дане ПЗ у нас.