Canon eMaintenance

Canon eMaintenance — це система, що забезпечує превентивний моніторинг неполадок (до їх настання) і контроль наявності витратних матеріалів. Встановлюється в у вигляді офіційного програмне забезпечення для друкарського устаткування Canon.

При виникненні будь-яких ситуацій, що спричиняють за собою простої устаткування (неполадки, закінчення ресурсу запчастин і навіть при швидкому закінченні тонеру), пристрій посилає повідомлення в сервісний центр, по якому можливо відразу ж провести дистанційну діагностику.

Передача даних здійснюється через зашифрований сервер Canon, при цьому на сервер відсилається лише строго технічна інформація з датчиків пристроїв, що гарантує конфіденційність і безпеку даних клієнта.

Особливості системи eMaintenance

  • Система призначена для багатофункціональних пристроїв Canon
  • Автоматизація звільняє від необхідності зняття свідчень з лічильника
  • Дозволяє економити час за рахунок дистанційної діагностики
  • Автоматизація замовлення витратних матеріалів, що забезпечує безперервну роботу пристрою
  • Використання профілів пристрою для визначення місць розгортання

Ключові переваги системи eMaintenance

  1. Неполадки можуть бути усунені до моменту їх появи у разі, коли ресурс якого-небудь вузла добігає кінця, система відправляє у сервісний центр попередження (наприклад, «залишковий ресурс фьюзеру — 5000 відбитків»). Замість звичайної схеми «з’явилися смуги на відбитках > дзвінок в сервіс > виїзд інженера на діагностику > виявлення несправного фьюзеру > замовлення фьюзеру в Canon > повторний виїзд інженера на заміну фьюзеру» (у результаті устаткування простоює 5–7 днів), інженер приїжджає до виходу фьюзеру з ладу — устаткування простоює всього 2 години. Це не лише економить час, але і збільшує експлуатаційний ресурс пристрою в цілому, оскільки несправно працюючі вузли можуть негативно впливати на роботу справних вузлів, як це часто буває за відсутності сервісного обслуговування.
  2. До 90% неполадок обладнання можуть бути діагностовано без виїзду інженеру
    Економія на виїзді інженера на діагностику як в грошах (виїзд інженера часто не безкоштовний навіть в гарантійний період), так і в часі (виїзд інженера може займати до 3 днів і більше).
  3. Інженер виїжджає на ремонт вже з необхідними запчастинами
    Якщо ремонт все-таки необхідний, інженер точно знає які запчастини потрібно узяти.
  4. Оптимізація складських витрат
    Система своєчасно оповістить, якщо якийсь з тонерів добігає кінця — що виключає ситуації «раптово кінчився тонер, а потрібно багато друкувати», при цьому також немає необхідності купувати на склад велику кількість витратних матеріалів «про запас» — купуйте лише те, що потрібне, і коли потрібно.

Які пристрої можна підключити до Canon eMaintenance?

До eMaintenance можна підключити більшість  лазерних принтерів и БФП Canon, а також струменевих плотерів Canon. Найпростіше це зробити при покупці нового пристрою (в процесі його інсталяції), але також можливо підключити і раніше куплений пристрій. Все, що Вам потрібно зробити для цього — замовити дане ПЗ у нас.